Tyhjennä lista

Oletko varma, että haluat tyhjentää listan?
Tilausrivit

Tyhjennä ostoslista

Sinulla on 0 tilausriviä ostoslistassasi.
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoslistan?

Ostoskorisi tuotteet

Jokin meni pieleen hintojen latauksessa. Ole hyvä ja yritä uudelleen.

Ostoskorissasi ei ole tuotteita

20.8.2018

Gelian uusi logotyyppi

Selventääksemme roolimme markkinoilla, lanseeraamme uuden logon, joka helposti tiivistää identiteettimme ja toimintamme jälleenmyyjille ja kuluttajille.

Gelia - your retail partner - for successful results

Vuodesta 1975 lähtien olemme kehittäneet tuotteidemme sekä palveluidemme tarjontaa saavuttaen markkinoiden johtavan jakelijan roolin nykyaikaisten kaupankäyntikanavien ja kuluttajatottumusten kehittyessä. Arvomme ovat aina perustuneet jälleenmyyjiemme etuihin. Vuorovaikutusta ja omistautumista tarvitaan onnistuneen myynnin luomiseksi, koska se on yhteinen päämäärämme.
Vuosien mittaan olemme kehittäneet arvokasta yhteistyötä jälleenmyyjiemme kanssa ja tänään Gelia ei ole vain yrityksen nimi, vaan myös uskottava ja vahva brändi sekä ammattilais- että kuluttajakaupassa.

Jatkamme parhaana siinä, mitä teemme

Tavoitteenamme on olla johtava kauppakumppani uuden ajan vähittäismyynnissä ja keskittyä kokonaisuuteen arvoketjun alusta loppuun. Laajan tuotevalikoimamme avulla vastaamme parhaan palvelumarkkinan kysyntään. Kokemuksemme, asiantuntemuksemme ja verkostomme avulla lisäämme arvoa tuottamalla ratkaisuja, palveluja ja kannattavia konsepteja kumppaneidemme päivittäiseen liiketoimintaan.

Teemme sen helpoksi

Ymmärtämällä jälleenmyyjiemme jokapäiväistä elämää, sen tarpeita ja haasteita tarjoamme kumppaneillemme hyvät edellytykset menestykselle jatkuvasti muuttuvilla markkinoilla. Voimamme on Pohjoismaisen organisaation kokonaistarjonnassa.

• Maailmanluokan logistiikka
  • Johtavat toimittajakumppanit, tuotemerkit ja tuotevalikoimat
  • Konseptiratkaisut
  • Markkinointi, innovaatiot ja viestintä
  • Palvelu, tuki ja läsnäolo
  • Myyntivoima, toimipisteet Ruotsissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa
  • Aktiviteetit sekä ratkaisut jälleenmyyjille ja myymälöille

Panostamme siihen, että olemme tulevaisuudessa kestävä, helppo ja kannattava kumppani jälleenmyyjäasiakkaillemme ja että pystymme jatkuvasti vastaamaan uuden ajan kuluttajien kanssa käytävän kaupankäynnin odotuksiin.

Selventääksemme roolimme markkinoilla, lanseeraamme uuden logon, joka helposti tiivistää identiteettimme ja toimintamme jälleenmyyjille (your retail partner) ja kuluttajille (for successful results).

Fredrik Skarp
Liiketoimintayksikön johtaja

Täältä voit ladata logomme »

Gelia toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa nimellä Gelia. Tanskassa toimimme nimellä VVS trading. Gelia on ollut Ahlsell-konsernin osana vuodesta 1996.

Viesti Gelialta